Serwis Klienta / Reklamacje, zwroty, regulamin
REALIZACJA ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Aby dokonać zamówienia lub otrzymać wycenę wyślij na biuro@lukdruk.pl maila z zapytaniem, zawierającym:
- rodzaj produktu i kolor
- ilość produktów
- rozmiar
- plik z grafiką
- wielkość oraz umiejscowienie
- rodzaj technologii
Zdobimy odzież własną i powierzoną . Zastrzegamy sobie prawo odmowy druku na dostarczonej przez klienta odzieży, mocno zmechaconej lub o rzadkim splocie lub nietypowym kroju uniemożliwiającym zdobienie. Nadruk na odzieży powierzonej wykonujemy tylko i wyłącznie na odpowiedzialność klienta, w przypadku „zepsucia” odzieży nie ponosimy kosztów związanych z jej zakupem. Nie przyjmujemy do druku plików i grafik, do których Zamawiający nie posiada majątkowych praw autorskich (covery płyt, logotypy, grafiki filmowe i koncertowe itp.).
Po doprecyzowaniu zamówienia drogą mailową otrzymają Państwo drogą mailową fakturę proforma do uregulowania.
Po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub po otrzymaniu potwierdzenia zrealizowania przelewu przystąpimy do realizacji zamówienia.
ZWROTY
- Konsument (osoba fizyczna) ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
- Wyślij paczkę na nasz adres: https://lukdruk.pl/kontakt.html
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”, lub wysłanych na nasz koszt.
Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to w ciągu 30 dni od powiadomiania o przyjęciu zwrotu otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
Zwrotowi nie podlega towar już oznakowany.
REKLAMACJE
Zgodnie z przepisami Klient (osoba fizyczna lub firma) ma prawo do reklamacji nabytego towaru.
Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku.
Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:
LUKDRUK.pl
ul. Rogowska 46 C
54-440 Wrocław
tel. +48 605 961 335
e-mail: biuro@lukdruk.pl
Na kartonie w widocznym miejscu proszę napisać „REKLAMACJA”
W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona. Powiadomienie o uwzględnieniu reklamacji zostanie wysłane drogą mailową.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o tym drogą mailową, a towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty uwzględnienia reklamacji.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji. Reklamacji podlegają zdobienia oraz zakupiony w naszej firmie towar. Reklamacji nie podlega towar powierzony przez klienta, jego zepsucie, przebarwienie, uszkodzenie mechaniczne podczas produkcji. W przypadku kiedy zamówienie ma być zrealizowane 1:1 w 100 % wymagane jest na starcie produkcji dostarczenie naddatków po 2 szt. z rozmiaru lub + 5% całego wolumenu w przypadku produktów bez rozmiaru w tym samym kolorze. Rekalmacji nie podlega również naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia mechaniczne, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu, odbarwienia wynikające z wadliwej eksploatacji, przemoczenia, inne uszkodzenia powstałe z winy Klienta.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową.